Átlagember blogja

Átlagember blogja

Átlagember esete a Totalcar.hu-val

2016. szeptember 10. - //VV\

Tudjátok két dolgot biztosan nem szeretek. Az egyik az, amikor valaki nem tudja beismerni szépen, kulturáltan ha téved. A másik a csordaszellem.

A minap belefutottam egy cikkbe a Totalcar.hu-n. Történetesen 95 óta Fordjaim voltak. Még Ford Escape hibridem is, de nagyon gyerekbetegségekkel teli hibrid volt az, ezért eladtam. Az utolsó Fordom egy Grand C-max volt, Powershift automata váltóval. Mikor elérte a 100 000-et a szerelőm közölte (márkaszervizben) hogy innentől minden kilométer ajándék a váltónak. Mert nagyon sok Powershift beszarik. Hiába csináltam meg minden kötelező szervizt - konkrétan a 60 000-nél esedékes váltóolaj cserét 50 000-nél - nem számít. Ez ilyen, be fog szarni előbb utóbb szokjak hozzá. Váltót javítani nem nagyon érdemes, a csere 1 millió körül van.

Osztottam, szoroztam rájöttem, sok szép együtt töltött év után Démonkának mennie kell. De mi legyen helyette? Automata kéne, ami jól fogyaszt, és viszonylag megbízható. Ekkor kezdtem el a hibrid Priuszokat és Aurisokat nézegetni. Aztán rátaláltam a Prius+-ra. Megvettem, és azóta is imádom. A Mondeo Hibrid is tetszett, mert mégis csak az a húsz Fordos év, csak húsz Fordos év... De a Toyota, amilyen hibrid garanciát ad - 10 év az akkura - az mindenek felett állt nálam, és ezért nyert nálam. Nem volt egyszerű döntés. Beleugrani az ismeretlenbe, nulla szervikapcsolattal... De egyelőre kop-kop-kop nem bántam meg.

Szóval amikor a Totalcaron nagy érdeklődéssel olvasgattam Vályi István cikkét, belefutottam egy érdekes kijelentésbe:

totalcar_cikk.jpg

"...(a Toyotánál az Auris hibrid a legnagyobb)..."

Nocsak. Fura módon egy olyan autóban ülök, ami szerény véleményem szerint nagyobb, mint egy Auris - még az Auris Touringnál is ha már éppen itt tartunk, és precízek akarunk lenni - és történetesen ezt is a Toyota gyártotta. Kerestem kommentelési lehetőséget, írtam is egy emailt a totalcarnak, de semmi válasz. Gondoltam írok Facebookra is. Megpróbáltam viccesre venni, de ahogy elnézem a Totalcar szerkesztősége fejlettebb humorral van megáldva, az én átlagember humorom nem nyerte el a tetszésüket. Legalább is a totalcar.hu válaszából nem ez derül ki:

 facebook1.jpg

Válaszoltam is rá, mert egyszerűen ez a válasz, ráadásul úgy, hogy a totalcar.hu nevében kaptam szánalmas. Szánalmas, ha a Pista aláírás mögött maga a szerző, Vályi István áll, mert ez esetben valamilyen személyiségzavara, netán Istenkomplexusa lehet, hogy egyes szám harmadik személyben beszél magáról, a komment elején.

Ha nem Vályi István a komment mögött, hanem csak egy névrokona a Totalcar szerkesztőségében, akkor a csordaszellem - minden áron védjük meg a csorda tagját akkor is, ha égbekiáltó baromságot is ír - az ami visszataszító. Bár ez esetben a nyáj - tudjátok Totalcarosok, az amiben birkák csoportosulnak - találóbb lenne.

Hiszen látszik, hogy a trollkodás fogalmával sincsen tisztában a kommentelő. Pont az Ő kommentje trollkodás. Hiszen azzal kezdi, hogy ellentétben velem Pista ült Prius pluszban... Ellentétben velem... Ellentétben Pistával, én többet ülök benne, mint öt perc. Ha már itt tartunk. Arról nem is beszélve, hogy soha nem állítottam hogy a Prius Plus nagyobb a Mondeonál Bár -mivel volt Mondeom is pár darab -  azt sem merném azt kijelenteni, hogy egy Prius Plus sokkal kisebb, mint egy Mondeo. Sőt...

Azt hiszem a Totalcar-t is elérte az a bizonyos kór, ami a pörgősebb médiumokat eléri. A sikerektől diadalittasan már semmi sem érhet fel az Ő hatalmas egójukhoz. Pláne nem egy átlagember. Aki éppen csak rávilágított egy apróbb tévedésre, amibe azért akkora felhalmozott tudással nem illett volna beleesni. De csak az nem téved, aki nem dolgozik.

 

A gond csak az, hogy ha valaki szól, hogy tévedett nem beismeri, hanem így reagál. Ez nagy gond. Na de sebaj. Van még lejjebb is...  

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://atlagemberblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr6111691743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása